Zakończenie dotychczasowej działalności w formie kwartalnej

Drodzy Czytelnicy,

z dniem 1 stycznia 2022 roku kończymy wydawanie Kwartalnika Chemicznego: Prawo i Wiedza w formie kwartalnej. Dotyczy to zarówno prenumeraty elektronicznej, jak i drukowanej. Niebawem dostępna będzie możliwość zakupu wydań archiwalnych w wersji drukowanej oraz elektronicznej.

Zespół redakcyjny
Kwartalnik Chemiczny: Prawo i Wiedza

"Kwartalnik Chemiczny — Prawo i Wiedza"

Czasopismo branży chemicznej, przeznaczone dla osób zainteresowanych najnowszymi aktualizacjami w zakresie prawa, sprawami bezpieczeństwa produktów i poradami ekspertów.

WYDAWCA
THETA Consulting Sp. z o.o.
ul. Żeligowskiego 32/34
90-643 Łódź

ADRES REDAKCJI
ul. Żeligowskiego 32/34
90-643 Łódź
tel. +48 42 253 01 00
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

REKLAMY
Piotr Machnicki
tel. +48 502 336 743

REDAKCJA
Magdalena Skoneczna
Michalina Świerczyńska-Kraska
Anna Królak
Tomasz Berecki
Natalia Kister
Marta Kosiorek
Olga Adamska

RADA PROGRAMOWA
prof. dr hab. Joanna Żelazna-Wieczorek — Wydział Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego
dr hab. Dagmara Skupień, profesor Uniwersytetu Łódzkiego, Wydział Prawa i Administracji UŁ, adwokat
Marta Wieczorek — aplikant adwokacki
dr Izabela Betlej — Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Krośnie
Krzysztof Błaszczyk — kierownik ds. kluczowych klientów TÜV SÜD Polska sp. z o.o.
Leszek Cichoń — dyrektor Hurtowni Farmaceutycznej Schülke Polska sp. z o.o.
Krzysztof Hornicki - Interseroh Organizacja Odzysku Opakowań S.A.

KOREKTA
Emilia Baranowska

SKŁAD i ŁAMANIE
Marcin Dudojć

PROJEKTY OKŁADEK
Patrycja Frączak

Publikacje i materiały fotograficzne są chronione prawami autorskimi. Redakcja zastrzega sobie prawo dokonywania skrótów i zmian w nadsyłanych artykułach oraz nie zwraca niezamówionych materiałów. Publikacja w całości lub w części wyłącznie za zgodą redakcji. Artykuły nie zawsze odzwierciedlają poglądy redakcji. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczonych reklam.